lara lari

lately asyik buat entry sedih-sedih je kan..
nak wat camne, hati memang tengah sedih..
tak mampu nak berpura-pura gembire bahagia selamanya...
banyak benda nak cakap, tapi tak tau mana nak start..
pening sangat memikirkan tentang benda ni..
benda yang berkaitan hati dan perasaan..
haish...
mesti kalau aku tulis korang akan pening-pening lalat je membacanya..

tapi aku tak kire, nak tulis jugak..

bila aku cakap aku sayang pada seseorang..
aku maksudkan ape yang aku katakan tu..
aku bukan jenis orang yang suka bermain dengan kata-kata..

menyayangi tak semestinya memiliki..
memang susah nak terima semua tu..
tapi aku akan cuba..

percayalah, walau seramai mana pun yang datang menggoda..
aku tak kan pernah lupakan kau..
memang pada zahirnya nampak aku layan mereka,
tapi, tu cuma salah satu cara untuk aku tunjukan yang kononya aku boleh hidup tanpa kau.

ok. jiwang. uwekkk.
dah cukup.
bye~

No comments: