awak..awak =(

awak,,
first of all, saya nak minta maaf kat awak sangat-sangat...
saya tau awak marah kat saya...
saya tau awak kecil hati dengan saya...
saya tau awak benci saya (walaupun awak kata awak tak kejam sangat untuk benci saya)
tapi saya tau...dalam hati awak tu, mesti ada jugak rasa benci awak kat saya kan...

awak,,
saya nak awak tau, saya buat semua ni bukan sebab sengaja...
saya terpaksa...terpaksa sebab saya tau hubungan kita tak akan kemana-mana...
ada yang menghalang...dan saya tak yakin yang saya boleh lepasi halangan itu..
ini soal keluarga...
ini soal mak ayah saya...

awak suruh saya tunggu...
tapi,,saya tak yakin yang saya boleh tunggu awak...
saya tak setabah awak...
saya takut bila saya buat awak tunggu, awak akan lagi kecewa...
sebab saya pernah rasa macam mana menunggu seseorang yang kita sayang, dan akhirnya kita dapat tau semuanya tak seperti yang diharapkan...
sakit sangat...sedih...frust menonggeng tertonggeng dan ditonggeng..tuhan je yang tau..

sumpah saya takut kehilangan awak...
saya sayang awak...
saya sayang persahabatan kita...

awak,,jodoh,,pertemuan,,perpisahan semuanya ditangan tuhan..
mungkin tuhan temukan kita sekarang,,tapi tuhan tak mahu kita bersama...
yakinlah,,ada hikmah disebalik semua ni..
saya doakan awak dapat perempuan yang jauh lebih baik daripada saya...
perempuan yang benar-benar sayangkan awak..
perempuan yang tak akan sia-siakan awak...
awak memang sahabat yang baik....
dan yang terbaik pernah saya dapat...
saya sayang awak......


ikhlas dari sahabat awak

cil-akak kau!

Kau dah buat dia suka kat kau...kau dah buat dia sayang kau...kau buat dia tunggu kau..lepas tu senang-senang je kau buang dia...kau dah buat dia sedih..kau dah buat dia sakit hati...
puas la hati kau sekarang??????

kenapa kau ni kejam sangat?
sanggup kan kau buat dia macam tu?
punyalah dia layan kau baik-baik...
punyalah dia ambil berat pasal kau...
punyalah dia pening-pening fikir pasal kau...
kau sikit pun tak hirau pasal dia...
bila kau bosan baru kau nak cari dia...
bila kau tak ada kawan baru kau nak cari dia..
bila kau ada masalah baru kau ingat dia...

kawan jenis apa kau ni?
pentingkan diri...
kawan macam kau memang tak layak dipanggil kawan...

='(