cil-akak kau!

Kau dah buat dia suka kat kau...kau dah buat dia sayang kau...kau buat dia tunggu kau..lepas tu senang-senang je kau buang dia...kau dah buat dia sedih..kau dah buat dia sakit hati...
puas la hati kau sekarang??????

kenapa kau ni kejam sangat?
sanggup kan kau buat dia macam tu?
punyalah dia layan kau baik-baik...
punyalah dia ambil berat pasal kau...
punyalah dia pening-pening fikir pasal kau...
kau sikit pun tak hirau pasal dia...
bila kau bosan baru kau nak cari dia...
bila kau tak ada kawan baru kau nak cari dia..
bila kau ada masalah baru kau ingat dia...

kawan jenis apa kau ni?
pentingkan diri...
kawan macam kau memang tak layak dipanggil kawan...

='(

1 comment:

Anonymous said...

ops sowi...=1