Gulllpppp (T_T)

tersangat lah malas nak update blog...
laptop rosak...
usb fon aku ntah kemana...si roomate pinjam tak pulangkan lagi kot...kalau update takde gambar comel2 rase cam tak best...mesti korang pon macam malas2 je nak tengok kan...
internet pon cam *tut..tut* kejap ok kejap tak..

kadang-kadang tu baru je semangat nak menaip, tiba-tiba pulak otak blank..
tatau nak tulis apa..
nak tulis entry jiwang-jiwang karang takut korang muntah hijau pulak baca..dah la page aku ni memang hijau ala-ala lumut ditepi perigi...isk..
nak buat diari hidup kat sini,,tersangat lah bukan aku...rasa macam tak perlu kot aku nak bagitau semua orang hari ni aku buat apa, bangun pukul berapa, tidur pukul berapa, makan apa, minum apa, mandi sehari berapa kali, bla..bla..bla..n bla...sebab aku tersangat lah sure korang tanak amek kisah pon pasal aku kan... hehe..

so nye,,ape je yang tinggal untuk aku carutkan di sini???

1 comment:

akimammar said...

kunitudang..carut je pape pn so dat aku leyh bace!!!!!!