hari keluar result

ohoi...
pagi-pagi lagi aku dah bangun...
bangun-bangun terus duduk depan computer...

bukak student portal...hampa =(
bukak email pon..hampa =(
tatau mane nak cek result...kolot betol aku neh...
pastu chatting dengan bestfren tersayang,,dia bagitau
"cek result ko kat inbox,,kalau tak de,,tengok kat spam"

aku pon dengan gelojohnya pegi bukak yahoo.mail
(padahal sebelum ni ye ye aku gebang kat kawan-kawan aku tak nak cek result awal-awal...tunggu pas krismas nanti jela..hehe)
sebab aku tak confident lansung dengan result aku...

~kenangan lalu membuat diri ini mengalami symptom kecuakan melampau sebelum melihat result~

tapi setelah melihat......
:-)

tu je yang aku boleh bagitau...

p/s: tak suke bile orang yang tak berapa aku kenali sibuk-sibuk tanya pasal result aku...ko sape weyh nak sibuk sangat huh?? grrrr...

2 comments:

akimammar said...

aku nie alien x?xpe x nk tnyer rsult ko???ekekekeke

Heidi Shafiq said...

adehh.. ko cter pasal result aku plak dh cuak.. grr.. :P