aku dah jatuh hati agaknya ?_?

Its been two weeks since i worked there. Eh,apsal aku speaking lak? Oh ye, aku kalau tiba mood emo, jiwang memang suka speaking fefeeling amareka. Maaf kalau english aku berterabur. Aku nak cakap sesuatu ni. Aku rasa aku dah jatuh hati pada...............

Sehari tak nampak muka, rasa resah je. Serba serbi tak kena. Bila dah nampak, mata bertentang mata. Senyum berbalas senyum. Baru rasa tenang. Nak pulak dia tegur. Aduh, rasa nak pengsan!


Aku tak ingat apa nama mamat tu. Tapi biar aku namakan dia Mr Sexy. Haha. Geli pulak sexy2 ni. Tapi, peduli apa kau? Sukahati aku nak bagi nama apa pun kan.

Ok, dah. Enough about him.

Esok ada budak praktikal baru. Yeay! Aku dapat teman jugak akhirnya. Tak de la aku kesorangan cakap dengan tray hari-hari. Potong sayur sorang-sorang. Hantar makanan pun sorang-sorang. Aku ni pulak jenis suka nyanyi terkumat-kamit sendiri. Ade ke patut ade yang tanya aku "cakap sorang-sorang ke? kau ok tak ni? Macam orang sewel je aku tengok" huh. sabar jela.
Tak sabar nak tunggu esok.

Nota kukukaki : Mr EP tegur kat facebook tadi. Rasa teruja! Ni dia baru kol cakap nak jumpa. Kebetulan dia hantar kawan dia kat area sini. Nak jumpa, tapi macam dah lewat la pulak. Esok aku kerja lagi. Aduh. Sayangnya~

No comments: