Aku suka lelaki yang BERSIH


aku suka lelaki yang bersih. bersih yang aku maksudkan di sini dari segi fizikal,penjagaan tubuh badan. Kalau dari segi akhlak, rupa, agama dan bla..bla..bla tu kite tolak tepi dulu… Itu cerita kita simpan untuk episode 347 nanti.
setiap kali aku keluar dengan mana-mana lelaki, surely aku akan cek dari atas ke bawah. dari hujung rambut sampai hujung kaki. cek luaran je ye. kau jangan nak fikir lebih. 
ni dia checklist aku :)
rambut: mesti kemas,teratur. paling tak pun, shampoo selalu. aku tak kisah sangat kau pakai gel ke wax ke minyak baby ke minyak atar ke atau kau tak sikat rambut ke,yang penting rambut tu BERSIH.
muka: bab muka ni aku jarang cek. sebab aku ni pemalu. kantoi la nanti kalau terusha lebih muka kau. haha. tak kisah la kau hensem macam fahrin ahmad ke jongang macam os ke hidung panjang macam zizan ke, yang penting muka tu BERSIH, tak mau berminyak macam kuali lepas goreng mee.
mulut: haa,yang ini memang bagi extra point kalau mulut kau tu sentiasa berbau harum. aku paling pantang kalau bercakap dengan mereka yang mulut berbau. agak-agak la der,sebelum bercakap tu boleh tak kau hembus nafas kau dalam plastik pastu kau bau nafas kau. kalau rasa macam nak pengsan bau nafas sendiri?kalau tak rasa apa-apa kau try suruh orang-orang berdekatan tolong bau. kalau ada yang tak kena, cari la gula-gula ke paling tak pun pegi cari pili air kumur-kumur ape yang patot.
gigi: walaupun gigi aku tak bersih mane,tapi aku suka tengok gigi orang yang bersih. yang tak ada ke’karat’an , ke’taik’an dan sebagainya.
bebulu: jangan nak fikir ke laut. bebulu makna nya, bebulu di tepi kawasan mulut. aku personally tak suka lelaki yang bermisai sebab aku sendiri ada misai. (haha. scary pulak bile dengar pompuan ade misai) janggut tu ok la. boleh diterima lagi. tapi trim kasi cantik kemas lagi molek.
leher: lagi besar halkum kau lagi seksi bagi aku. haha. eh,ke situ pulak aku. tak tak. bab leher ni pun aku concern jugak. tak nak la berdaki sana sini. BERSIH ok.
badan: ehem,yang ni aku tak dapat nak cek pulak sebab selalunya tersembunyi. hihi. yang penting badan tak berbau. oh just nak mention yang aku suka lelaki pakai deodorant AXE perisa coklat. awww„rasa macam nak makan je kau. 
tangan: ni paling kegemaran. pasal apa? pasal aku suka tengok tangan lelaki. lagi-lagi yang ada urat timbul-timbul. nampak seksi yuuu. 
kuku: ini wajib. kuku mesti sentiasa pendek. kuku panjang hanya untuk perempuan. lelaki berkuku panjang sangat eiiwwwww. tak kuase mak nak nengok. kuku ni bukan setakat kuku tangan je. kuku kaki pun aku tengok skali.
haa kau, aku dah cakap aku scan baek punye. dari atas sampai bawah. u better watch out guys!

habis la,lepas baca ni confirm tak de sape nak keluar dengan aku lagi. ahh,pedulik ape aku. keluar dengan diri sendiri pun jadik.

dah. bye!

No comments: