bodoh ! tengok bola pun nak gaduh.

aku tak faham la dengan kera-kera yang tak reti tengok bola dengan beradab. kalau memang diorang tu kera tak pe la, aku faham, kera tak pi sekolah, ini manusia. manusia yang ada otak, tapi tak reti macam mana nak pakai, tak boleh fikir mana betul mana salah. manusia yang dah diajar untuk saling hormat menghormati. Kera yang duduk kat hutan tu pun tau nak hormat saeng-saeng demo. Ada ke sesiapa pernah dengar kera gaduh baling kulit pisang kat kera lain? Kalau ada meh story kat aku.


*notakuku: sapa kata perempuan duk dapur tak reti tengok bola?

No comments: