menyampah dengan kau boleh tak?

Dah berapa banyak kali kau call aku tak angkat? Berapa banyak message kau aku tak reply? Kau tegur aku kat facebook pun pernah aku reply? (ada, tapi kadang-kadang dan jarang-jarang)

Kalau aku tak layan lansung cakap aku sombong. Nak cakap terus terang nanti ada pulak yang makan dalam. Aku pendam lama-lama aku jugak yang merana.


*harap aku ada keyakinan dan keberanian untuk buat begini pada dia. haha. 

Macam mana nak bagitahu kat seseorang tu kalau kita tak de feeling kat dia dan dah tak de hati langsung nak tengok muka dia bahkan kalau boleh tak nak tengok langsung nama dia muncul kat handphone mahupun ruang-ruang chatting di alam maya?

Aku rimas la dengan kau ni. Boleh tak kau pergi main jauh-jauh jangan ganggu ketenteraman hati aku lagi?

Aku dah tak tau nak buat apa lagi. Jenis orang tak faham bahasa tubuh betul lah. Patut cikgu kat sekolah buat kelas 'bahasa tubuh' atau nak lebih komersial sikit bunyinya 'body language' class. Satu jam untuk setiap minggu sudah memadai agar lelaki tahu bila perempuan kata

"saya benci awak!" sambil tumbuk dinding tapi tetap berdiri tegak di situ, itu maknanya dia benci-benci sayang.

Atau,

"saya benci awak!" sambil menghalakan muka ke tempat lain dan berlalu pergi tanpa menoleh ke belakang, itu maknanya dia memang betul-betul benci. Ya, BETUL. Bukan tipu gedik-gedik manje gitu.


Oh, aku buntu :-$

No comments: