penat tapi gembira

Semalam, mata aku melabuhkan tirainya dengan tiba-tiba. Tak pernah dalam history aku tidur awal begitu. Sampaikan bangun pagi aku tengok berderet message kt inbox, siap pakej dengan miskol semua aku tak layan. Mak penat la noks. Tolong lah faham. Kau pun satu, pukul 2, 3 pagi call nak harap aku jawab, kejadahnye kau? Tolonglah faham, aku kerja dan kerja aku memerlukan banyak tenaga. Makanya aku perlukan rehat yang cukup. Tolong jangan ganggu waktu tidur aku dengan panggilan yang tak penting, aku tak ada masa nak layan.

Mungkin kerana terlalu penat, aku cepat moody. Walaupun penat tapi aku gembira. Gembira kerana aku gembira dengan kerja yang aku lakukan. Gembira kerana aku gembira dengan semangat berpasukan yang mereka berikan.

Semalam mungkin terlalu penat, tetapi hari ini rileks sangat. Aku tidur dan berbaring-baring selama sejam pun sempat. Padahal waktu rehat yang diberikan untuk semua staff hanyalah selama empat puluh lima minit kosong saat.

baru seminggu bekerja, seluar aku dah longgar. Macam mana kalau sebulan? Setahun? Aduhh,,walaupun kerja ditempat yang penuh dengan makanan, tapi aku tak berjaya lagi untuk membesarkan badan.

Untung dapat kerja di situ =) Untung dapat kawan-kawan yang selalu beri motivasi dan galakan. Terima kasih kawan. Aku gembira.

No comments: