lucky me, i'm a part of them =)

Menjadi sebahagian daripada mereka membuat aku rasa gembira.

Aku bertuah sebab jadi orang pertama yang terpilih untuk ke chinese kitchen. Dapat chef yang sangat memahami dan caring. Tiba-tiba terasa disayangi. Awwwh,,bahagia!

Yang buat aku rasa lagi bahagia lepas kejadian hari ini, hari ke 9 aku di situ.

Apa sebabnya? Itu nanti aku cerita.

Sekarang ni nak cerita kehidupan aku sepanjang bergelar 'anak dapur'. Kenapa aku panggil diri aku 'anak dapur' ? Yela, tak kan nak panggil emak dapur pulak? Tunggu kahwin nanti baru boleh. Pak dapur? Tentulah tidak sesuai. Anak dapur, bunyi sedap sikit. Lagipun, 'anak dapur' tu melambangkan yang aku masih mentah lagi selok belok di dapur. Masih baru. Masih perlu dibantu. Masih banyak yang perlu aku ambil tahu.

No comments: