alamak kecoh la manusia ni !

Aku baru tak datang sehari dah nak kecoh macam dunia mau kiamat. Wakdepak la weyh.

Aku ada mc, aku bukan cuti saja-saja. Aku rasa aku ada hak untuk tidak datang kerja sebab aku sakit. Ok,fine memang last week aku cuti tapi tak ada mc atau apa saja jenis surat kiriman rasmi mahupun tak rasmi. Aku admit memang silap aku sebab tak pergi klinik. Period pain, tau tak macam mana rasanya kena period pain?  Nak bangun pun tak boleh. Sakit terlampau.

Itu cerita last week, harini punya cerita pulak, aku demam. Dapat Medical Certificate dari doktor. Bukan aku saje suka-suka tak nak datang. Apsal kau nak kecoh sangat. Fine,memang salah aku sebab lambat inform yang aku tak leh datang kerja, patut masuk kerja pukul 7 tapi sebab aku makan ubat lepas sahur pastu aku tertidur, tengahari baru sedar dan berpuluh2 miscalled aku dapat. Tapi, big deal sangat ke aku tak datang sampai kau nak pergi serang orang lain bising-bising tanya kenapa aku tak datang? Saje la tu nak cari point, nak cari salah orang.


mood : bengkak hati,panas membara dijiwa

2 comments:

Anonymous said...

emosi sungguh blog nie
pesan utk kamu: semoge terus berusaha utk terus maju kehadapan.... always think positive...=D

na.fi said...

haha. thanks anon. memang sangat emosi.