mood memang suka berubah-ubah ye?

Semalam sedih kemain, hari ni happy kemainmain. Hehe.

Tadi kan ade orang tu kan ajak saya kan pergi dating kan. Mula-mula kan saya memang tak nak pergi kan sebab kan saya kan sakit hati sangat dengan dia kan. Tapi tula kan, saya dah cakap dah kan, hati saya ni mudah lembut kan.

Tak tau kenapa, aku rasa gembira sangat keluar dengan dia. The whole day asyik gelak aje. Walaupun benda yang aku gelakkan tu tak de la lawak mane. Kadang-kadang lawak bodoh je, tapi aku nak jugak gelak. Entah la, dah kena mandrem ke ape aku ni. Haih~

Lepas ni dah tak dapat jumpa lagi, kita dah jauh, belum apa-apa aku dah rasa rindu, acane ni?

No comments: