semoga awak bahagia

semalam ade kawan (yang masih pernah aku sayang) text aku..
"aku nak bgtau kau something...malu lak rase =) hihi..tempat kau dah ada org ganti, so tak yah la risau lagi ea"
aku hanya mampu tersenyum...dalam hati,.. -__-"
gembira bercampur sedih??
perlu ke aku sedih? aku dah ada kekasih hati sekarang..
baru aku tau macam mana dia rasa masa aku bagitau dia yang aku dah jadi milik org lain..
mesti hancur remuk berkecamuk muk muk...

dalam sedih sedih pun, aku tetap bajet cool...
"wah,,yeke..tahniah la ye..semoga berbahagia (masa taip ni dah bergenang air mate...)  akhirnye, dapat gak awek kan...gembira la tu..huhu"
tapp tapp...terus menitis..tanpa boleh dikawal lagi...
nasib baik masa tu tengah on call dengan kekasih hati....kalau tak,,mau meraung aku kat situ...

kenapa ye...kenape susah sangat kite nak terima kenyataan ?
sebab kenyataan tu menyakitkan.........

No comments: